.

.
.

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

πολυδωρας: δεν μετανιωνω που προσελαβα την κορη μου

Βολές κατά πάντων επιρρίπτει ο πρόεδρος της "μιας ημέρας"  όπως τον αποκαλούν, Βύρων Πολύδωρας, μετά τον σάλο που έχει ξεσπάσει για τον διορισμό από την πίσω πόρτα της κόρης του, Μαργαρίτας. Και προπαντός δεν τη θυσιάζω, γιατί "έφτυσα αίμα για να αναθρέψω τα παιδιά μου", καταλήγει.
Επαίρεται ο πρόεδρος των    >>>>>
ολίγων ωρών  ότι ".... η ιστορία  έγραψε πως Πρόεδρος της ΙΔ΄ Περιόδου της Βουλής των Ελλήνων υπήρξε ο Βύρων Γ. Πολύδωρας. Είτε το θέλουν είτε όχι", υπογραμμίζει στο κείμενό του...

΄Ενα μεγάλο μπράβο στον άξιο πατέρα, στον άμεμπτο πολιτικό, στον τραγικό στρατηγό άνεμο......
Ρε γελοίο πολιτικό ον, ρε βλαχαδερό αν εσύ έφτυσες αίμα για την  κόρη σου, είναι  το δικό μας  αίμα που μας ρουφάτε συνεχώς χρόνια τώρα, εσείς τα γουρούνια, που λειτουργείτε την δημοκρατία κατά το δοκούν και βολεύετε ο καθένας σας τα παιδιά σας, τα ανίψια σας .... το σόι σας ολόκληρο. 
Και εγώ ρε άχρηστε μεγάλωσα και σπούδασα τα παιδιά μου με "αίμα" αλλά ήταν  ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΙΜΑ, με εργασία, με διπλή εργασία, με στερήσεις, με δάνεια που σήμερα δεν μπορώ να αποπληρώσω  κόβοντας στη μέση την σύνταξή μου, και γιατί μου στηρίσατε το δικαίωμα και την δυνατότητα  να βοηθώ ένα άνεργο παιδί. Εγώ ρε αλήτη και όλοι οι ίδιοι με σένα γιατί να θυσιάσω τα παιδιά μου,για να θρέψεις εσύ το δικό σου και την κωλάρα σου?
Αλλά είστε όλοι  ίδιοι, τομάρια, κλόουν( ειδικά όταν εκφωνείται  από τα έδρανα λόγους απίστευτης γελοιότητας) απλά βάζετε διαφορετικού χρώματος μπέρτα ανάλογα με το πως σας βολεύει.΄Ολοι την ίδια δουλειά κάνετε, είστε ΒΟΛΕΥΤΕΣ!!!!!

΄Ενας συνταξιούχος αναγνώστης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου